Skargi, wnioski, petycje
Skargi i wnioski Dyrektor MDK "Koszutka" przyjmuje w poniedziałki w godz. 10.00 - 12.00.
Zgodnie z Art. 35 K.P.A. niezwłocznie są załatwiane sprawy, które mogą być rozpatrzone w oparciu o dowody przedstawione przez stronę.
Skargi i wnioski można składać pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Sprawy wymagające uzgodnienia lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt są rozpatrywane i załatwiane najpóźniej w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania sprawy.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostają bez rozpoznania.
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- Miejski Dom Kultury KOSZUTKA
- Pierwsza publikacja
- Arkadiusz Makowski 2022-12-19 14:37
- Aktualizacja publikacji
- Arkadiusz Makowski 2023-02-13 13:33
- Wytworzenie publikacji
- Arkadiusz Makowski 2022-12-19 13:21
- Zatwierdzenie
- Lidia Gałęziowska 2022-12-19 13:21